Follow my blog with Bloglovin

Friday, January 2, 2015

Blonder girl

Before christmas I asked my sister to colour my hair. I wanted to put a lot of highlights, but she just wanted to put full colour to it, so that's what we did. I like the lighter blonde so far. Especially as I found a good silver shampoo that stops the hair from turning yellow. The Keune silver shampoo is really good!  The first picture is the hair before colouring. 

Somehow I think my whole complexion changed when the hair got lighter. Or maybe I am just very pale :D

Old hair, before colouring.

Ennen joulua pyysin siskoani värjäämään hiukseni. Halusin että hän laittaisi paljon vaaleita raitoja tyveen, mutta hän halusi laittaa värin koko päähän. Värjäsimme siis tyven kokonaan vaaleammaksi ja laitoimme koko päähän valean sävytteen. Olen ollut tyytyväinen tulokseen vaikka se aluksi todella vaalealta näytti. Minulla vaaleat hiukset rupevat aina kellertämään, joten olin iloinen löytäessäni Keunen opeashampoon, joka on tähän asti paras kokeilemani hopeashampoo.

Mielestäni minun koko värini muuttui vaalennuksen myötä, mutta totesin että se johtuu vain siitä että olen todella kalpea, ja vaaleammat hiukset korostavat tätä :D







No comments:

Post a Comment