Follow my blog with Bloglovin

Friday, September 5, 2014

#Blazer mania

Clothes I get from Asos never go wrong. I bought these from the sale, and I got them in the mail today. They are perfect!!! Of course the hanger does not give them justice, but tomorrow I will make some outfits with these lovelies :) 

You can never have too many blazers in different styles and colours, my closet would disagree, it is stuffed with them...

My material self is happy! <3 :P

Asokselta tilaamat vaatteet ovat aina ihania. Ostin nämä Asoksen aleista ja sain kotiin tänään. Ne ovat täydelliset!!! Henkarissa ne eivät pääse oikeuksiinsa, mutta huomenna yritän ottaa niistä asukuvat. Jakkuja eri väreissä ja tyyleissä ei voi koskaan olla liikaa, paitsi jos kysyy vaatekaapiltani joka pursuaa jakkuja. Pitäisi käydä vaatekaappi läpi ja laittaa vanhat pois.

 Sisäinen pieni materialistini hymyilee onnesta :) <3




No comments:

Post a Comment