Follow my blog with Bloglovin

Monday, November 17, 2014

Cat's


I have been pondering what shoes to get for winter when the weather is unbearable and you just want to keep warm. I have never owned a pair of UGGs. I think they look OK, but they seem too "fragile" for this Finnish hard core weather. When my boyfriend gave me these Caterpillar's I knew they would be perfect for winter. These will take any wind, snow or ice that will challenge me this winter. At least I will get a good leg workout every time I wear these since they whey at least one kg each :D I can only imagine jumping over snowpiles in them...

Olen miettinyt mitkä kunnon talvikengät hankkisin täksi talveksi, sellaiset jotka olisivat tarpeaksi lämpimät ja kestävät. En ole koskaan omistanut UGGeja. Mielestäni ne näyttävät ihan kivoilta, mutta tuntuu että ne ovat liian "heikot" suomen talveen. Kun sain poikaystävältäni nämä Caterpillarit, tiesin että ne ovat täydelliset kengät pahimpaan talvi-aikaan. Nämä kestävät kaiken tuulen, tuiskun lumen ja jään jonka joudun tänä talvena kohtaamaan. Tulen ainakin saamaan kunnon jalkatreenin joka kerta kun näitä käytän. Nämä nimittäin painavat ainakin kilon per kenkä :D voin vain kuvitella itseni rämpimässä lumikasoissa nämä jaloissa... 





No comments:

Post a Comment